سوالات متداول در مورد سفید کردن دندان ها
بازار یابی دندانپزشکی

بهترین متخصص ایمپلنت دندان در کرج (دکتر محسن بیاتی) بهترین دندانپزشک در کرج اجزا ایمپلنت دندان ایمپلنت دندان در تبریز تکنیک‌ها و فناوری‌های مورد استفاده دکتر پرهام پناهی مزیت‌های ایمپلنت دندان بهترین متخصص ایمپلنت در تبریز هزینه کامپوزیت دندان در کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران “زیبایی لبخند با پرداخت اقساطی؛ کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران” نقش هوش مصنوعی در دندانپزشکی دیجیتال دندانپزشکی دیجیتال در غرب تهران (دندانپزشکی قدس) مزایای دندانپزشکی زیبایی دندانپزشکی زیبایی در اندیشه (دندانپزشکی قدس) افراد ایده‌آل برای ایمپلنت دندان انواع ایمپلنت مورد استفاده در اندیشه بهترین کلینیک ایمپلنت اندیشه (کلینیک تخصصی ایمپلنت قدس) معیارهای انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت در غرب تهران تفاوت بین ایمپلنت دیجیتال در غرب تهران با انواع ایمپلنت‌های سنتی


سوالات متداول در مورد سفید کردن دندان ها

https://thebump.ca/wp-content/uploads/2019/09/young-smiling-girl-with-headphones-PQD3ARC.jpg

 

1. آیا بیمه هزینه های روش های سفید کردن دندان را پوشش می دهد؟

خیر. بیمه دندانپزشکی معمولاً هزینه روشهای سفید کردن دندان را پوشش نمی دهد.

 

2. اثرات سفید کننده دندان چه مدت طول می کشد؟

سفید کردن دندان دائمی نیست. افرادی که دندان های خود را در معرض مواد غذایی و نوشیدنی هایی قرار می دهند که باعث ایجاد لک می شوند ، ممکن است در کمتر از یک ماه شروع به کمرنگ شدن سفید کنند. کسانی که از خوردن غذاها و نوشیدنی هایی که لک دارند اجتناب می کنند ، ممکن است یک سال یا بیشتر صبر کنند تا به درمان سفید یا لمس دیگری نیاز باشد.

 

3. آیا سفید کننده های دندان به مینای دندان آسیب می رسانند؟

مطالعات روی محصولات سفید کننده دندان با استفاده از 10٪ کاربامید پراکسید هیچ تأثیری بر روی سختی یا مواد معدنی سطح مینای دندان نشان نداد.

 

4- آیا سفیدکننده های دندان به ترمیم دندان های موجود آسیب می رسانند؟

بیش از 10 سال استفاده بالینی از محصولات سفید کننده دندان حاوی 10٪ کاربامید پراکسید هیچ آسیبی به پرکردگی های موجود نشان نداده است. مسئله "آسیب" به ترمیمهای موجود نیست. بلکه به خاطر داشته باشید که ترمیم های موجود مانند پر کردن دندان ، رنگ تاج ، اتصال ، روکش و پل روشن نمی شوند. این بدان معناست که در صورت ادامه روند سفیدکاری ، ممکن است لازم باشد که هر کار دندانپزشکی از قبل موجود برای جایگزینی سایه جدید دندان در دندانهای طبیعی ، جایگزین شود.

 

5- آیا سفید کننده های دندان به عصب دندان آسیب می رسانند؟

تاکنون هیچ مدرکی مبنی بر تأثیر مضر روی سفید شدن دندانها بر سلامت عصب دندان وجود ندارد. یک مطالعه گزارش داد که در پیگیری های 4.5 و 7 ساله ، هیچ فردی که از سیستم سفید کننده دندان استفاده کرده است ، نیازی به روش ریشه دندان در هر دندان سفید شده ای ندارد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: سفید کردن دندان, بهداشت دهان ودندان , دندانپزشک, بلیچینگ, زردی دندان,

نویسنده : رضا نیکبخت تاریخ : یک شنبه 6 تير 1400



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به بازار یابی دندانپزشکی مي باشد.